20:59 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروسازی سایپا

گردونه سایپا برای بیش از ۲۴۳ هزار نفر چرخید
نماد برتر- پس از ثبت‌نام طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا که با عرضه ۴۰ هزار خودرو در قالب ۹ مدل خودرو هفته گذشته انجام شد، مراسم قرعه‌کشی آن برای مشخص شدن منتخبان این طرح صبح امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگانی از نهادهای نظارتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
رد اتهام قاچاق از کانال مناطق آزاد/ گمرک مستقر است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: با کناره‌گیری کیاموتورز از چرخه تولید در ایران، هیچ ضرری متوجه مصرف‌کنندگان نیست چرا که ۱۰۰۰ دستگاه سراتو پیش از این تولید شده، قطعات و لوازم یدکی آن در انبارهای گروه خودروسازی سایپا ساماندهی شده است.
مشتریان سراتو نگران ایفای تعهدات نباشند/ واردات خودرو آزاد نمی‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: با کناره‌گیری کیاموتورز از چرخه تولید در ایران، هیچ ضرری متوجه مصرف‌کنندگان نیست چرا که ۱۰۰۰ دستگاه سراتو پیش از این تولید شده، قطعات و لوازم یدکی آن در انبارهای گروه خودروسازی سایپا ساماندهی شده است.
ضرر بیمه‌ها از تاخیر سایپا در پرداخت بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی
پایگاه خبری راد: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با انتقاد از عدم پرداخت طلب ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت های بیمه توسط خودروسازی سایپا گفت که هر روزی که پرداخت این بدهی به تاخیر بیافتد شرکت های بیمه بابت آن متضرر می‌شوند.
تولید سراتو متوقف شد
پایگاه خبری راد: سایپا اعلام کرد: شرکت کره‌ای کیاموتورز هم بعد از بدعهدی رنو فرانسه، سیتروئن فرانسه و برلیانس چین، به پیروی از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا، به‌همکاری با ایران و گروه خودروسازی سایپا پایان داد.
آخرین اخبار از طرح فروش فوری اعتباری سایپا
پایگاه خبری راد: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش فوری اعتباری محصولات سایپا که با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف‌کنندگان و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از روز ۷ خردادماه آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.
کاهش ۳۸ درصدی تولید وانت
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار انجمن خودروسازان ایران نشان می‌دهد که تولید انواع وانت در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۳۸ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۱۰۰ درصدی تولید ون در فروردین ماه
پایگاه خیری راد: در فروردین ماه امسال تولید انواع خودروی ون به صفر رسید.
هدف گذاری سایپا برای تولید روزانه ۲۷۰۰ دستگاه خودرو
پایگاه خبری راد: رکورد تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با تولید بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه در هفته گذشته شکسته شد و به میانگین روزانه ۱۸۰۰دستگاه رسید.
اعتراض مشتریان ایران‌خودرو و سایپا به قیمت‌های تحویل خودرو
پایگاه خبری راد: برخی مشتریان دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا که در زمان‌های مختلف اقدام به پیش‌خرید محصولات این دو شرکت کرده‌اند، به قیمت‌های اعلام‌شده برای تحویل این خودروها اعتراض دارند.
تولید خودروهای سواری ۳۸ درصد کاهش یافت
پایگاه خبری راد: تولید انواع خودروی سواری در اسفند ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶، کاهش ۳۸ درصدی داشته است.
فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت نیمه شعبان
پایگاه خبری راد: نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: فروش فوری محصولات سایپا به‌مناسبت نیمه شعبان و به منظور کنترل قیمت‌ها، فردا نیز ادامه خواهد داشت
عرضه پراید ۳۷ میلیونی
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا فروش فوری تعدادی از محصولات خود را از صبح امروز آغاز کرد. در این طرح، پراید به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
تغییر استراتژی در محصولات سایپا و روند تولید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۱۳۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصولات خود و اعمال تغییر در تیراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.
سیلاب بهاره؛ مهمان پرخرج در سال سخت اقتصاد
پایگاه خبری راد: سیلاب بهاره مهمان ناخوانده تعطیلات نوروزی بود که علاوه بر خسارات جبران‌ناپذیر جانی، باعث بروز خسارات سهمگینی بر پیکره اقتصاد کشور شده است. آسیب دیدن زیرساخت‌های ارتباطاتی، ریلی، جاده‌ای و مسکونی تنها بخشی از خسارات سیل در نوروز ۹۸ است.